به گزارش یزدفردا: تجملیان تصریح کرد: سامانه ی اعلام حوادث در شهرداری نیز وجود نداشت که در ادامه سامانه مسیریابی و اعلام حادثه ایجاد شد همچنین سامانه ی جامع نامگذاری معابر و اماکن عمومی راه اندازی شد.
رئیس کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روشهای شورای شهر یزد افزود: تأمین برج مراقبت شهرداری و اتصال آن به سامانه ی ۱۳۷ به آن، افزایش ۳۰ درصدی رضایت مردم را به همراه داشت.
تجملیان عنوان کرد: نظام بخشی به زیرساختهای مشترک کلیه سامانه های مکان محور شهرداری از مهمترین اقدامات این کمیسیون بود که منظومه خدمات یکپارچه “یزدمن” که دارای خدمات مختلف است، ایجاد شد و هم اکنون ۱۴۰ هزار نفر عضو دارد و پویش یزدمن برای اطلاع رسانی آن آغاز شده است.
وی به ایجاد مرکز خلاقیت شهرداری اشاره کرد و گفت: مشکلات بخش های مختلف شهرداری توسط این مرکز رسیدگی می شود و از طریق شرکتهای دانش بنیان ایده پردازی می شود و تا کنون اقدامات خوبی در حل مشکلات فناوری شهرداری انجام شده است.
رئیس کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روشهای شورای شهر یزد، بیان کرد: همچنین سامانه سوت زنی شهرداری راه اندازی شده و فساد مرتبط با شهرداری را توسط مردم به طور ناشناس دریافت می کند و کد پیگیری به شهروندان ارائه می دهد.
- نویسنده : یزدفردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
جمعه 21,فوریه,2025